Formula 1, ahogy Én látom

Üdvözlök Mindenkit !

Bevallom most őszintén azt sem tudom hol kezdjem !
Kis korom óta követem a Formula 1 történéseit. Emlékszem amikor kisgyerekként vasárnap délután Michael Schumacher és Mika Häkkinen öldöklő csatáit követtem figyelemmel. Gyönyörű idők ! Aztán ez a kisgyerek "felnőtt" ! Nagyon sok téren változott és formálódott, de egy valami megmaradt. A Formula 1 még mindig a legnagyobb szenvedélye. És tulajdonképp az oldal létrejötte is ennek köszönhető.

Milliónyi oldalt lehet találni az interneten, amely a Formula 1-el foglalkozik. Rengeteg hírközlési portál jött létre, melyből követek is párat, azonban egy olyan oldallal nem találkoztam, amely abból a célból jött volna létre, hogy egy valaki leírja saját egyéni véleményét mit, és hogyan lát ebben a sportágban, az olvasóközönség pedig megvitathatná a történteket.

Ennek az oldalnak pedig most pont ez lesz a funkciója. Minden egyes eseményről legyen az szabadedzés, időmérő, verseny írni fogok nektek egy cikket az Én szemszögemből, "Ahogy Én látom" a történéseket. Ezek az írások nem lesznek hivatalos hangvételűek. Sokkal inkább olyanok lesznek mintha két barát elbeszélgetne és az egyik elmondaná a másiknak saját véleményét és fordítva. Én elmondom/leírom, Ti meghallgatjátok/elolvassátok, és ha van kedvetek reagáltok például kommentben, ha nincs, akkor pedig olvastatok egy remek történetet reményeim szerint ! Azonban nem csak ezekkel készülök. Blogolnék a szabályváltozásról, érdekes hírekről, és amolyan visszatekintőket is írnék a tavalyi futamokról (vagy még régebbiekről), hogy felelevenítsük mi is történt azokon a futamokon. Később ha a visszajelzések többsége pozitív, akkor futam összefoglaló videókat és podcasteket készítenék egyik jó barátommal. De ez egyenlőre tényleg csak a távoli jövő.

A címben azt írom Formula 1, ahogy Én látom. Ezt most részben módosítanám, hiszem egy ilyen motorsport beállítottságú blog, hogy is mehetne el a magyar motorsport kiemelkedő tehetségei mellett, mint Michelisz Norbert (WTCC), Kiss Pál Tamás (AutoGP), Wéber Gábor (SEAT Leon Eurocup), Kiss Norbert (FIA European Truck Racing Championship). És tudom még rengeteg tehetséges magyar autóversenyzőnk van rallyban és itthoni kisebb kupákban, de Én a fent említett illetőket követem jobban, és olyan témáról amihez nem konyítok semmit, arról írni sem tudok. Maximum hülyeséget, de azt nagyot !

És hogy "Mi a célom ?". Az Én célom csak annyi, hogy az olvasók jól érezzék magukat az oldalon, Én pedig azzal foglalkozom eközben amit szeretek ! A motorsporttal.
Lesznek komoly olvasók, akik megosztják, reményeim szerint kommentben saját véleményüket és sajnos lesznek nyilvánvalóan trollok is, mert hát miért is ne lennének ??? Lesznek megosztó bejegyzések, mert nem mindenkinek ugyan az a véleménye, és nem ugyan úgy látjuk a dolgokat, hiszen ettől vagyunk emberek.
Azonban remélem, hogy mindenki megtalálja a maga számára érdekes témát az oldalon. 

Az oldal úgymond holnap fog indulni a Magyar Nagydíj hivatalos kezdőnapján, hiszen mikor is indíthatnék máskor egy ilyen blogot ? Magyar szerkesztő, magyar blogot, magyar olvasóknak a Magyar Nagydíj hétvégéjén. 

És hangsúlyoznám ! Én nem vagyok egy Formula 1 szakértő. Nem vagyok sem Wéber Gábor, sem Michelisz Norbert, sem Kiss Pál Tamás, sem Kiss Norbert és még csak Szujó Zoltán sem ! Én csak egy fiatal emberke vagyok, aki megosztja veletek gondolatai. Véleményeteket, jót és rosszat alul kommentben várom, hiszen Én sem vagyok tökéletes, úgy ahogy senki sem az, és a visszajelzéseitek nélkül Én sem tudom magam továbbfejleszteni.

Ha tetszik az oldal osszátok meg ahol csak lehet, like-oljátok és gyertek vissza máskor is !
A mai napra egy videóval búcsúznék !

További szép napot mindenkinek !

Címkék: 2014, Egyéb