Lewis Hamilton vagy Nico Rosberg a feketebárány ?

Az olvasók döntöttek ! A szavazás végeredménye !

Lewis Hamilton vagy Nico Rosberg a feketebárány ?

hamiltonerosberg1.jpg

Kitettem egy szavazást a "Lewis Hamilton vagy Nico Rosberg a feketebárány ?" című blogposzt alá. Kíváncsi voltam, hogy Ti olvasók hogy látjátok a dolgokat. A szavazást lezártam. Itt a végeredmény ! 

A végeredmény pedig Lewist hozta ki a piszkosabb játékosnak.

Képkivágás.PNG

 

Az eredmény azonban nagyon szoros volt. 107 ember ugyan úgy látja a dolgot mint Én, azaz "Mindketten egyaránt azok". Azonban a számok alapján, az első helyen mégis Lewis végzett 111 szavazattal, míg Rosberget csak 87 ember hozta ki feketebáránynak.

Nagyon szépen köszönöm azoknak, akik elolvasták a cikket, és nem voltak restek véleményt nyilvánítani, illetve szavazni ! 307 ember szavazott és több mint 1500 ember olvasta/kattintott rá a cikkre, ami nagyon sok boldogsággal tölt el.

Beígértem azonban nektek egy videót, még azt hiszem szerda este. 

Nos a videó sajnos csak ma készült el, és mivel a drágalátos youtube minden egyes kis részben talált kifogásolható dolgot, ezért az Indavideóra fog felkerülni az összefoglaló, este 7-8 körül !

További szép napot mindenkinek !